Säffle och Malmö

Nu är vi hemma några timmar i Örebro efter en turné till Säffle och Malmö.
Först var det författarbesök i Säffle för högstadiet.
det var väldigt trevligt.
Och se så glada vi blev över att komma dit:



Sen pratade vi bland annat för de där goa killarna som visade sig vara Andersdyrkare.
Men enligt ryktet så var jag också helt okej.


Sen fick vi skriva autografer i en bil.
Den förra bilen som var full av autografer hade gått sönder och nu fick vi inviga den helt nya autografbilen genom att skriva på solskyddet.



Därefter åkte vi i vår hyrbil till Göteborg. Det var stressat för att hinna med tåget.
Till slut insåg vi att vi inte komemr hinna i tid. Så jag ringde och skulle boka om biljetten. Då visade det sig att det inte gick att boka om.
Och VIPS så hade vi i alla fall hunnit fram i tid. Med fyra minuters marginal kom vi till stationen och där stod en man från AVIS och tog emot bilen så vi slapp parkera och krångla.
Bra service!
Sen åkte vi tåg och hade roligt.
Väl framme i Malmö var det middag och möte med chefen på vårt nya förlag.



Det blev en ovanligt lugn kväll och därefter sova på hotell.
Dagen efter var det möte hela dagen med förlaget och vi lade upp planer för nästa års böcker.
En del nytt och en del gammalt.

Sen fick vi rusa till tåget och åka hem.
Där somnade Anders på en gång.
Ja. Jag sov väl också en liten stund.

På kvällen kom jag hem och hann se Charlotte Perelli gå vidare till FINAL på lördag.
Kul!

I dag blir det möte i Stockholm inför Musikalen SUNE - ÅRETS FAMILJ!
Nu är alla skådespelare klara.
Benjamin Wahlgren/Ingrosso spelar den ena Sune. Det är alltid så med barnskådisar att de behöver ha nån att dela rollen med så att de inte behöver spela hela spelperioden ensam. det är tufft att vara barnskådis.
Anna Book spelar mamma i en konkurrerande familj.
Och programledare för hela showen är Rickard Olsson.
Det ska bli spännande att se hur det blir till slut.
Premiär 11 oktober.

Nu ska jag skicka in papper till Länsstyrelsen för att kunna bli handledare till min dotter som ska börja övningsköra bil.
Jag som själv tog körkortet på fjärde försöket...
Men det var INTE mitt fel!
Eller...?


Kommentarer
Postat av: Niklas

Snyggt!

2008-05-23 @ 14:42:15
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: Carl

ANDERS!!! :D

2008-05-24 @ 14:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0