Barack Obama

Jag tror att Barack Obama kommer att bli Kung av Usa inom kort.
De avskaffar republiken och inför monarki istället.
Kung Obama den förste.
Det är nästan så han framställs.
Eller som en svart Jesus.
En frälsare som kommer och fixar allt som inte riktigt fungerar.
Det finns nog ganska stor risk att det blir en rejäl baksmälla när verkligheten kommer i kapp.
Men det är kul, tycker jag!
Med hans bakgund så måste man väl kunna säga att det är ett land där allt möjligt är möjligt?
Anders säger att det snart kommer visa sig att han egentligen är Mubarack Usama.
Han tar av sig masken i värsta Mission Impossible-stil och är nån helt annan bakom masken.
Han har sett för många filmer från HållyWood.

Och så har vi varit i Malmö i två dagar på möten med bokförlaget.
Det kommer nog att hända en hel del roligt nästa år.

Och så har Anders och jag gått med i nåt som heter Team Possible.
Jag ska skriva mer om det löpande - när jag vet om det är bra eller dåligt.
Vi ska komma igång med att räna med hjälp av en före detta Robinssonvinnare.
Sen får ni gissa vem..

I kväll skull jag egentligen ha varit på Premiär av Hjalmar på Nya Parkteatern.
Men det ville INTE sonen..
Han tyckte att jag har varit borta alldeles för mycket på senaste tiden.
Nu ville han ha pappatid.
Och då fick det bli så denna gång.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tänk om han är Jesus?















































;oP

2008-11-07 @ 08:00:58
Postat av: Anders Jacobsson

Nej. Nej. Han är Mubarak Usama. Egyptens presidents och bin ladens okände son förstås.

2008-11-07 @ 18:25:27
Postat av: Kerstin

Jäss! Jäss! Jässus!



Basta!

2008-11-09 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0