Spela gitarr

Det är ganska enkelt att spela gitarr. För en del...



Själv kan jag tyvärr inte spela gitarr längre efter att jag skar av mig handen för snart två år sen.
Det var dumt.
Och tråkigt att inte kunna spela.
Det är ju kul.
men iofs så får man lite panik när man ser denna man som inte ens ser ut att ta i när han spelar så där.
Taskigt.

Nu snart ska jag spinna.
Brr..
Från kvart över sex och cirka två minuter senare sitter jag i full fart på en cykel.
Sen ligger jag halvdöd på golvet.
Allt för att göra Antoni Matacz glad.

:o)

Och så är jag glad i magen. Vet inte varför.
det kan vara nåt jag har ätit också.
För i vanliga fall så avskyr jag hela november.
Från början till slut.
Det är just under denna månad som jag förundras över att jag aldrig har flyttat utomlands.

Dags att värma upp...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas att spinningen gick bra, måste säga att du är kanonduktig!! jag kommer inte igång med ngt fast jag borde hmm....

Härligt att du mår bra, jag är nog inne i flytttankar till varmare breddgrader så trött på att det är så rått.. SNÖ är OK men så här är inte kul:0(

Ta hand om dig, och fortsätt att ha en underbar NOVEMBER månad

KRAMISAR

2008-11-20 @ 20:29:48
URL: http://sannasegna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0