En PR-resa till Stockholm

I dag var jag och Anders i Stockholm och gjorde reklam för den kommande Sunemusikalen som går upp på Göta Lejon nästa helg.
Vi pratade lite och sen sjön Benjamin och Agnes två låtar från musikalen - och så var Anna Book med och berättade lite om alla skådespelare som är med.
Sen signerade vi lite böcker och skrev autografer innan vi avslutade.
Därefter gick vi och tittade lite på repetitionerna innan vi tog bilen hem till Örebro igen.




Känns ganska mycket som om jag behöver ha en LEDIG söndag i morgon.
Nästa vecka blir ganska mycket, tror jag.

Nästa helg blir det premiär på Sune musikalen på lördagen, på söndagen TV4 morgonsoffa, på måndagen SVT:s morgonsoffa och innan dess kommer det en massa intervjuer i tidningar om "Prins Annorlunda".

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul , jag och lillkillen ska på musikalen det bestämde han redan då han fick höra om det!!

Hoppas att ni hade en kanondag i går och får ta det lite lugnare idag.

Ta hand om dig

KRAM

2008-10-05 @ 08:03:58
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: Fredriksson

vad kul ni verkar ha, inga fel. Måste kännas kul att se sina figurer få liv även på scenen. Fast det verkar ju oxå lite jobbigt. Men men så är det ibland, ta d lugnt o rock on!



Fredriksson

2008-10-05 @ 10:48:42
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Lotta

Kommer Sunemusikalen att åka ut på turne´ eller går den bara att se i Stockholm?

2008-10-05 @ 13:07:13
Postat av: Anders Jacobsson

Varför ser alltid Sören brunare ut än jag på varenda bild? Inte kan det väl vara den där brunkrämen som han delar med Ernst, va? Måste vara Photo Shop..

2008-10-07 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0