Fantastiska recensioner!

I dag fick vi läsa två fantastiska recensioner i Expressen och Aftonbladet.
Det står bland annat:
"Sune är en superstar" och "Det är riktigt lyckat - mycket beroende på att upphovsmännen själva har skrivit manus och att det har regisserats av Fredde Granberg"
Från Expressen

och Aftonbladet skrev:
"Sune en lysande Tjejtjusare" och "Benjamin Wahlgren-Ingrosso har en scennärvaro och röst som gör att han sopar banan med många äldre skådisar."
Jan-Olov Andersson skriver också att hans barn tycker att han är en snåljåp som inte ger fem plus.

Texterna tyder på attd et ska vara en fyra i betyg, men det blrev treor i bägge tidningarna.

"Det doftar publiksuccé" skrev Aftonbladet.
Jag hoppas det!


Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Vad roligt med bra recentioner, det måste kännas bra att se hur era figurena får liv och dessutom rockar fett:)



Såg dig på tevn idag, mycket bra intervju. intressant ämne, får helt enkelt införskaffa boken.

Jo Sören jag har en fråga jag vill ta upp med dig och Anders. Kan jag nå dig på nått sätt? Vill du, kan du maila mig hur jag gör till:

[email protected]

Rock on!

Fredriksson

2008-10-12 @ 21:08:02
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Marita

morronkaffet smakade extra bra idag(tittade samtidigt på tv4 morgonsoffan)



(ska ge egen recention om vi kommmer iväg någon gång längre fram i höst,men visst verkar det super)





tjingeling

2008-10-12 @ 21:23:06
Postat av: Galowitch

Ähh vad snåla med betygena :P



Betydligt sämre saker har de gett högre betyg...

2008-10-13 @ 01:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0