ID dagarna i Stockholm

I går fick jag den stora äran att inviga ID-dagarna i Stockholm.
Det är hjälpmedelsinsitutet som årligen har en mäsa och visar upp nya prylar och hjälpmedel till såna som behöver det.
Datorer, prylar, robotarmar och en massa annat spännande.

I dag är det två intervjuer för boken "Prins annolrunda".
och på lördag är det dags för premiären på Sunemusikalen!
Spännande!
Konstigt nog så känns det inte särskilt oroligt. Jag VET att det är bra!
Sen på söndag blir det TV4:s morgonsoffa och därefter på måndag SVT:s morgonsoffa.

Ett litet citat:
"Bättre fly än illa lukta"
Jag kom på det nu.
Vet inte varför.
Min hjärna var på high-speed i natt.
Sånt är kuligt.
Då kommer man på en massa nya roliga ideer.

Troligen kommer dessa ut i nån bok så småningom.

Kommentarer
Postat av: Imsa

Med tanke på boken "Prins Annorlunda" så finns det en annan häftig DS-kille i USA. Han heter Daniel Drinker och han har en egen blogg med dokumentärfilmer om olika händelser i hans liv.



http://dandrinker.blogspot.com



Titta in hos Dan och blir både rörd och glad!

2008-10-09 @ 14:44:14
URL: http://imsavimsa.blogspot.com
Postat av: BorisBorissa

Jag kan också bjuda på ett eget citat.

"Bättre lite skit i hörnet än ett rent samvete".

Mvh, Boris.

2008-10-09 @ 17:46:25
Postat av: Fredriksson

Förstår att du har roliga dagar framför dig, skoj! Citatet var kul:) Jag gillar oxå när hjärnar "går" igång och man kommr på massa bra grejer(som jag inte gör nått med, men ändå:)) Undra varför dessa alltid kommer nattetid, för mig innebär det korta nätter och trötta dagar. Fast det får gå:)

Fredriksson

2008-10-09 @ 18:36:51
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej!



Måste bara få skriva till dig och din fantastiska hustru! Googlade på era namn och hamnade här! Idag med posten kom Prins Annorlunda till mig och jag har sträckläst den - vilket inte är illa med tre barn varav den yngsta med ds, eller hur? Jag har kvidit, gråtit, skrattat, funderat, reflekterat under dessa timmar och känner att jag bara måste få säga TACK till er för denna fantastiska bok! Min lilla ljuvliga flicka på fyra år ställde till det så ofantligt i mitt/vårt känsloliv när hon kom för fyra år sedan och jag önskar jag hade vetat då vad jag vet idag, då hade jag inte gråtit så många tårar!!! Hon är det bästa på jorden - och jorden kretsar kring henne kan jag lova :). Det ni beskriver i tankar och känslor när Ludvig var liten känner jag så väl igen mig/oss i, och det ni beskriver då Ludvig är äldre än vad Hedvig är idag tror jag mig kunna vara förstå - näst intill iaf.



Den finaste och vackraste bok jag läst!!! Tusen tack för att ni orkat skriva den!



Kram till er båda

2008-10-09 @ 22:57:53
Postat av: Pernilla

Hur kan det vara att det är på nätterna som idéer och annat föds?

Frågan är vart man ska fly när man luktar? Till duschen kanske?

/P

2008-10-10 @ 11:45:44
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: FinaLinaLuna

Lycka till med musikalpremiären i dag sören och anders. Jag har följt er i 15 år sen jag var 10. Love u guys! Läser mycket om dig sören i tidningar och din blogg. Ser dig på teve. Men var har käre anders tagit vägen. Kram.

2008-10-11 @ 05:51:42
Postat av: Anders Jacobsson

Vart jag tagit vägen? Den som lever får se.....

2008-10-11 @ 08:28:40
Postat av: Görel

Uppskattade intervjun som gjordes med dig angående prins annorlunda. Härligt att boken blivt till - den kommer säkerligen vara ett stöd för många.

2008-10-12 @ 21:25:29
URL: http://smultronets.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0