Så det kan gå...

Ibland kan man inte låta bli att förundras..
Jag menar..Hur tänkte de här?



Vem kom på att de skulle ställa sig i en nertrampad plätt i den torra vassen för att ta omslagsbilden till den nya skivan?
Och i mina ögon så ser alla personerna i bandet ut att ha kroppar som består av proteser.
Så där kan väl inga riktiga kroppar se ut?
Jag tittar på skjortorna och tycker att det ser ut att vara fiskar där.
Kan det stämma?
Och är det så att de ska vara lustiga när fiskarna står i vassen?
och varför heter inte skivan nåt i stil med "Sjön suger" istället?

Jag fattar ingenting. Det är i och för sig inte så nytt. Det gör jag sällan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm kanske hade gamla goa minnen från vassen??? man vet ju aldrig vad dom tänkt sig med dessa omslag men fantastiska är dom ler

Hoppas att allt är bra med dig, du har väl inte råkat ut för viruset??(varning i min blogg)

Kram

2008-10-14 @ 17:45:13
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: martina

alltså är det inte blommor och fjärilar på de där skjortorna? Jag tycker att de ser ut att ha blivit uppydda av barndomens gamla påslakan, de var goa och sköna.... iallafall :D

2008-10-14 @ 19:02:01
Postat av: Fredriksson

Ha ha lustigt omslag. De ha verkligen tänkt här, undra om det är de som ligger bakom de där runda "ufo märkerna" som ibland dyker upp på fält runt om i världen. troligen är de utomjordlingar;) HA ha

Fredriksson

2008-10-14 @ 20:02:03
URL: http://filmbyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0