Vem kan sova?

När man ser på den här bilden så förstår jag varför de inte kan sova...



Vem skulle kunna sova med såna kläder och frisyrer.
Jag skulle ligga och kallsvettas hela nätterna.
Och fundera på att hoppa i en sjö.
Eller söka jobb på en bananbåt till Costa Rica.
Jag tycker att det borde finnas en fond för akut terapihjälp och rabatterade sömnpiller till alla som någon gång har spelat i Eledros orkester.
Och så undrar jag om inte killen längst ner till höger är Filip Hammar.

Frågorna hopar sig av såna här bilder:
* Vem fick idéen?
* Vem genomförde sin bisarra plan med denna bild?
* Kan de fortfarande inte sova?
* Har de försökt med varm mjölk?
* Vilken färg är det på fåren som de räknar hela nätterna?
* Varför sover inte jag?
* Har jag blivit smittad av Eldebros sjukdom?
* Varför blåser det så mycket ute?
* Hur mycket av det man lär sig i detta liv f¨r man ta med sig till nästa?

Ja, frågorna droppar ner i skallen som måskit på Skansen.

Vakenheten består.
Alltid något....


Kommentarer
Postat av: Sandra Dahlberg

Hahaha.. Var hittar du dem alla? De ser riktigt oaptitliga ut, sin polkagriskostym till trots!

2008-10-06 @ 22:04:19
URL: http://www.nightlife.se/sandradahlberg
Postat av: Anders Jacobsson

fast killen längst upp till höger är Ralf Edström.

Synd bara att han måste stå på knä...

2008-10-07 @ 15:21:19
URL: http://www.soren-anders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0