Yes Please

Underbart!!!!




Det här är ju orginalet.
Allt annat är kopior.

I dag städar jag undan på mitt hemma-kontor. Det går nästan inte att komma in i rummet, så det är ett måste..
Jag fattar inte hur mycket SKIT jag har dargit på mig under åren.
Egentligen borde jag sälja en del på Blocket.
Men det är ju också jobbigt.

Jag hittade en kassettband med en radiointervju från slutet av 80-talet..
Det är många kassettband som ligger i en låda - och innan jag vet om det går att slänga dem så måste jag ju lyssna på dem.
Det tar typ 3 månader.
Har jag tid med det?
NOT!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänk att det här har man sett på i skolan för att få rätt utal oh.my.. kanske därför engelskan är som den är

Kram

2008-09-15 @ 14:16:44
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: Ännelaij

haha!

Snacka om flashbacks!



Vart hittar du allt?

:)



Take care

/A

2008-09-15 @ 18:45:41
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0